close

收到哥倫比亞朋友JAVIER的信


附寄兩張照片給我


是那時在南法尼斯拍的照片


讓我想起歐洲流浪的歲月


以及很有緣遇到搞笑的他



那時參加contiki


在倫敦排隊集合時  他用他標準的微笑跟我say hello


我們英文都太爛了  但都很搞笑   很愛吐槽對方


吐槽時英文就變很順




有次導遊在車上用cnn的速度講了一堆英文


晚上回到旅館


他就丟東西狂罵 fuck you English


然後我也跟著罵   說對阿    我也有付錢    應該要講完英文   在講一次中文和西班牙文


開始摔枕頭    摔棉被


我們邊摔邊笑


笑到有點發狂


現在想起來實在很好玩


long time on see
I want to say Merry Christmas and Happy New Year to you
I attach three photos to share my happiness with you
one is my trip in Tainan
the others are my maquette
I try to design a lovely house for a artist
I hope you like it
how are you
I wish you have new plan for new year
and I 'll do my best to become a good designer


Ben(Po-Yu)    from Taiwan


 


THE SAME FOR YOU. I ALSO HOPE YOU HAVE A GOOD NEW YEAR. I LIKE SO MUCH TO KNOW ABOUT YOU 
YOU ALWAYS WILL BE A SPECIAL FRIEND FOR ME
JAVIER



arrow
arrow
    全站熱搜

    banff0131 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()